۱۳۸۷ شهریور ۲۱, پنجشنبه

حکم ارتداد مسیحان در شیراز باید لغو شود

آزادی مسیحیان بازداشت شده در شیراز را به جامعه ی مسیحیان و خانواده ی ایشان تبریک میگوییم
برای حمایت دیگر عزیزان روی لینک های بالا کلیک کنید
مطالب پایین مربوط به گذشته است ((راه صلیب))
برادر محمود متین آزاد و برادر آرش از برادران ایماندار"که سالها با غیرت برای خداوند ایستادند
امروز در حفاظت اطلاعات شیراز هستند و در دادسرای شیراز"دادخواستی با عنوان" ارتداد " اهانت به مقام معظم رهبری و همچنین اهانت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایت ا.. خمینی "تشویش اذهان عمومی " برای آنها تنظیم میکنند(در زمان دستگیری عزیزانمان در شیراز" طبق برنامه های از قبل تعیین شده از طرف نیروههای امنیتی ایران" کتابهای ضد اسلام وضد دولتی" که مطلق به خود ما مورین امنیتی ایران بوده"به کتابهای انها اضافه میکنند" تا مسیحیان راافرادی ضد دولتی وضد اسلامی جلوه دهند و...) اما خبر خوش این است که خداوند ما عیسی مسیح زنده است
و چند روز بعد از این دادکاه "لایحه مجازات اسلامی در مجلس تصویب میشودکه خروج از دین اسلام(ارتداد)و مجازات ان اعدام است. من در جریان مستقیم مشکلات ایمانداران شیراز بودم چون خود من یکی از آنها بودم
شهید هایک اسقف اعظم کلیسای ایران سالها پیش"برای نجات شهید دیباج با خون خود به ما درس داد که ساکت ننشیندم و یکدیگر را محبت کنیم.و من به عنوان ایماندار به خداوندم عیسی مسیح "راهی را ادامه میدهم که شهیدان بزرگ ایمان"هایک "دیباج"سودمند و ...رفتند وتمام وقت خودم را برای آزادیشان به کار میبرم "اگر شما نیز دوست دارید این قدم روحانی را بر دارید " روی لینک پایین کلید کنید"این نامه را اسکن کنید و به اتفاق اعضای کلیسا و شبانان وخادمان امضا کنید
برای ما بفرستید و یا به قسمت پیوندها وارد شوید"در آنجا آدرس سازمانهای حمایتی حقوق بشر"سازمان ملل و... است وشما میتوانید در هر کشوری که ساکن هستید از طریق: E.mail / tel / post / fax با آآنها تماس بگیرید و جهت ازادی عزیزانمان در شیراز اقدام کنید.
و کپی از حمایتتان را برای ما بفرسستید
ادرس ما: E.mail: mahmud_arash@yahoo.com

۱ نظر:

Shahram-Mehdi Abbasgholizadeh گفت...

با سلام و درود به شما عزیز خداوند
با تشکر از حضور و خدمتتون...متاسفانه با توضیحاتتون در ارتباط کمک به عزیزان خداوند متوجه نشدم در چه بخشی و به چه شکلی باید امضا شود؟!!
به هرحال لینک میکنم وبلاگتون رو.
متشکر از توجه تان...فیض و برکت روح القدس با شما باد.
http://realgod.blogfa.com/